Kollektion i butik!!

Denna veckan har största delen av min kollektion kommit hem.. nästa vecka finns den i butik!

Det tog mer än ett år att få till en klädproduktion men OJ vad jag har lärt mig mycket:-)

Till helgen ska jag fota alla olika modeller och lägga in här samt försöka hinna uppdatera min hemsida www.mami.se

Vill ni prova plaggen i butik så finns dom hos AmberLia, Tannefors, Linköping. Kolla deras hemsida för öppetider och adress.

Är någon intresserad av homeparty är det bara att maila mig.. [email protected]  Minst 5 gäster och gärna en vardagskväll är enda kraven för en bokning. Självklart får värdninnan bra priser!

Så fort försäljningen kommer igång ska jag beställa hem ammningsbhar, supersmidiga fogband och annat bra att ha inför en graviditet, förlossning och månader av ammning.

Jag har också flera nya modeller på gång:-) Ska bara till lite tid och vilja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0